Tarife

Cu o experienta vasta in domeniu si un procent de 100% clienti multumiti, societatea noastra va ofera preturi rezonabile, asociate cu prestarea de servicii la un standard inalt de calitate.

Tarifele noastre nu sunt stabilite in functie de cifra de afaceri a clientului nostru.

Preturile noastre de contabilitate incep de la 100 lei si va ofera servicii complete de contabilitate. Tarifele pentru salarizare sunt fixate separat si se personalizeaza pentru fiecare client, nu exista clienti identici.

Consultanta contabila este oferita GRATUT si nelimitat clientilor nostri, atat prin suport electronic cat si prin telefon. O sedinata de consultanta contabila, dureaza in medie 30-50 de minute, si poate avea loc fie la sediul nostrum fie la sediul clientului. Pretul pentru o asemenea sedinta, pentru solicitari externe, este de 50 – 100 lei, dar poate sa difere in functie de speta analizata si pentru care se solicita consultanta.

Ca si concluzie va oferim posibilitatea de a alege servicii profesionale de contabilitate in Bucuresti sau Ilfov, oferite de o echipa supervizata de experti contabili cu vasta experienta in contabilitate, audit si consultant financiara.

ORIENTATIV, va punem la dispozitie tabelul de mai jos:

Evidenta contabila(contabilitate, jurnale cumparari, vanzari, balante, registrul de casa, banca, etc, Declaratii fiscale) Fara activitate – niciun document 25 EUR Lunar
Intre 1 si 15 documente lunare (facturi, bonuri, etc) 50 EUR lunar
Intre 15 si 30 documente lunare 120 EUR lunar
Intre 31 si 70 documente lunare 180 EUR lunar
Intre 71 si 120 documente lunare 250 EUR lunar
Intre 121 si 250 documente lunare 350 EUR lunar
Intre 251 si 350 documente lunare 450 EUR lunar
Peste 351 documente Se negociaza
Pentru servicii salarizare, tarifele sunt urmatoarele:
Salarizare (intocmire contract de munca, acte aditionale, adeverinta Salariu, angajari, incetari, adeverinte medic, Stat de salarii D 112, Revisal) Pana in 3 salariati 10 EUR/salariat
De la 4 la 20 de salariati 9 EUR/salariat
Intre 21 si 50 de salariati 8 EUR/salariat
Peste 51 de salariati Se negociaza
Adeverinte/documentatie BANCA   5 EUR
Fisa de evaluare anuala salariati   5 EUR/salariat
Servicii suplimentare
Denumire Serviciu Tarif fara TVA Se achita:
Intocmire bilant contabil anual 50 – 150 EUR (in functie de marimea firmei) Anual
Intocmire raportare semestriala 50 EUR Anual daca in anul anterior cifra de afaceri a fost peste 220.000 lei
Inregistrare in scop de TVA 150 EUR Daca este nevoie inregistrare in scop de TVA (pentru neplatitori de TVA)
Inscriere ROI 50 EUR Daca este nevoie si firma nu este deja inregistrata
Schimbare sediu social sau declarare punct de lucru 20 EUR Daca este nevoie
Modificare vector fiscal – Declaratia 010 10 EUR Daca este nevoie
Certificat de atestare fiscala 20 EUR La solicitarea dvs.
Rapoarte separate – tabele, situatii, etc 50 LEI/ora La solicitarea dvs.
Certificat Constataor Registrul Comertului 50 LEI La solicitarea dvs.
Registrul Unic de Control 50 LEI La solicitarea dvs.
Consultanta fiscala 25 – 30 EUR/ora La solicitarea dvs.
Adeverinte/documentatie BANCA 5 EUR La solicitarea dvs.
Fisa de evaluare anuala salariati 5 EUR/salariat Anual/salariat
Participare la controale – ANAF – pentru rambursare TVA sau controale ANAF tariful se negociaza pentru fiecare asistenta la control in parte in functie de numarul de ore petrecut la control si in intocmirea situatiilor necesare controlului, dar si ca procent din sumele avute in discutie (in special la rambursari TVA) La solicitarea dvs.
Participare la controale – ITM se negociaza in functie de disponibilitate si de fiecare control in parte La solicitarea dvs.
Taxe locale – in functie de necesitatile clientului – declarare cladiri, solicitare decizii de impunere, depunere acte in vederea inregistrarii autoturismelor   La solicitarea dvs.